Livrare prin GLS CURIER


După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea  “Comenzile mele”.

Livrarea este gratuită (în România) dacă valoarea comenzii depăseste 290 lei.


Dacă valoarea comenzii este mai mică de 290 lei, costul de livrare este

14 RON : România 24/48 ore lucratoare (prin GLS-Curier);

35 RON : Ungaria 2 zile (prin GLS-Curier);

39 RON : EU-Zone1 - Cehia (3zile), Slovenia(3-4zile), Slovacia(2zile), Bulgaria(2zile) prin GLS-Curier;

49 RON : EU-Zone2 - Polonia (3zile), Germania (4zile), Belgia (4zile), Olanda(4zile), Luxemburg(4zile), Austria(3zile), Italia(4-5zile), Croatia(3zile) prin GLS-Curier.

59 RON : EU-Zone3 - Danemarca (5zile), Franta (6zile), Marea Britanie(6zile), Irlanda(6-7zile), Vatican(4-5zile), Monaco(5zile), Portugalia(6-7zile), Spania(6-7zile), Insulele Canare(Spania 6-7zile) prin GLS-Curier.


Livrăm produsele comandate pe întreg teritoriul României, cât și internațional. Plata se poate face ramburs și prin card în România și prin card în UE. 

Giraffe-Shoes nu își asumă răspunderea pentru starea produselor după ce acestea au fost predate curierului.  

  

Atenție: în cazul în care curierul nu găseste pe nimeni la destinație și nu reușește să predea coletul, comandă se va întoarce la noi. Pentru a încerca o altă expediere destinatarul se obligă să plătească suplimentar 14 RON.  Dacă există un virament în curs, suma de 14 RON se va deduce din totalul de restituit. 



Modificare sau anulare comandă


Dacă te-ai răzgândit şi nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poţi anunţa cât mai repede pe adresa de email: contact@giraffe-shoes.ro sau la numărul: 0753 060 219 (interval orar 10-18h). Colegii noştri de la Suport Clienţi vor face tot posibilul să îţi modifice sau anuleze comandă. 


Retur - 14 zile

Dacă, din orice motiv, nu ești mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi sau să îl schimbi cu o altă mărime/model în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier,  inregistrand o cerere de retur AICI
FOARTE IMPORTANT: Vă rugăm să returnaţi produsele în ambalajul original. Vă rugăm să trimiteți cutia de pantofi protejată într-o altă cutie/ambalaj și să nu lipiți AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte. 
Produsul pe care îl schimbaţi/returnaţi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu prezinte urme de uzură, să nu prezinte zgârieturi sau lovituri, să nu îi lipsească accesorii, să aibă ambalajul original FĂRĂ bandă adezivă lipită pe ea. 
Produsele de igienă intimă (șosete și dresuri) NU se pot returna din motive de igiena personală.
În situaţia în care un client figureaza în baza noastră de date cu un colet neridicat şi doreşte să facă o nouă comandă, la costul comenzii se vor adăuga 14 RON (cheltuielile de retur ale comenzii neridicate). 
Vă rugăm să trimiteţi coletul prin orice curier rapid (door to door) doriţi dumneavoastră, iar costul pentru acest transport va fi suportat de dumneavoastră.
Vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul ca aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. 
NOTĂ:  În situaţia în care returnaţi un produs care a beneficiat de transport gratuit, iar în urma returnării unui produs valoarea produselor cumpărate scade sub valoarea de 290 RON, gratuitatea transportului se pierde. Prin urmare, costul transportului în valoare de 14 RON, se va scădea din suma pe care trebuie să v-o restituim. 
Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-ati exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Operatorii noştri vă vor oferi suport în alegerea modalităţii de returnare şi vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Ne puteti contacta prin următoarele:
Email: contact@giraffe-shoes.ro   
Telefon / Whatsapp: 0753060219
Facebook Messenger: https://www.facebook.com/shoesgiraffe/