ÎNLOCUIREA UNUI PRODUS
Ai probat produsul şi nu este ceea ce ţi-ai dorit? Stai fără grijă, iţi trimitem o altă pereche în schimb a doua zi.
Curierul iţi va aduce perechea nou aleasă (PENTRU ÎNLOCUIREA PRODUSULUI PREȚUL TRANSPORTULUI 20 RON), iar tu îi vei înapoia coletul cu perechea pe care doreşti să o returnezi, PRACTIC FACEŢI SCHIMB DE COLETE.
Pentru înlocuirea produsului nu este nevoie să completezi formularul de retur.
Înregistrează o comandă nouă, de preferat în termen de 3 zile de la primirea coletului, şi scrie la secţiunea “comentarii” că doreşti înlocuirea unui produs (notează ID-ul comenzii, codul produsului sau denumirea produsului pe care o returnezi).

+ citeste mai multTe rugăm să probezi încălţămintea în asa fel încât să nu aibă urme de uzură dacă te hotărăşti să o returnezi. Odată produsul purtat în exterior / la joacă, acesta nu mai poate fi schimbat sau returnat.
Când
sosește curierul cu comanda nouă,
te rugăm să îi dai la schimb coletul (sigilat, ambalat
corespunzător)
cu încălțămintea pe care doreşti
să o retunezi.
Dacă
doresti să îţi recomandăm încalţăminte potrivită pentru
copilul tău, ne poţi contacta oricând pe whatsapp 0753 060 219 /
Facebook Messenger https://www.facebook.com/shoesgiraffe/
, unde îţi putem trimite propunerile noastre în timp real.
Poţi
înlocui produsul cu orice alt model doreşti, indiferent de valoarea
acestuia.
În
cazul în care alegi un produs mai scump, vei achita diferenţa
numerar la curier, iar în cazul în care alegi un produs mai ieftin
decât cel pe care îl returnezi, te rugăm să trimiti contul tău
IBAN la contact@giraffe-shoes.ro
în care să îţi restituim diferenţa de bani, după primirea
returului.
Pentru livrările pe teritoriul României taxa este de 20 RON.
*Produsele
de lenjerie intimă (șosete și dresuri) nu se pot returna sau
schimba din motive de igienă personală.
*
Înlocuirea
produselor este posibilă
doar pentru comenzile cu livrare în
România
*
Există posibilitatea să NU acceptăm schimbarea produsului cu colet
la schimb în cazul în care produsul a fost în posesia ta mai mult
de 3 zile. În acest caz, ne rezervăm dreptul de a verifica starea
produsului pe care doreşti să-l returnezi, înaintea expedierii
produsului înlocuitor.
FOARTE
IMPORTANT: Te
rugăm să returnezi produsele în ambalajul original, să
nu prezinte urme de uzură, să nu prezinte zgârieturi sau lovituri,
să nu îi lipsească accesorii pentru
ca un alt copil se va bucura de acea perechea de încaltaminte.
Cutia de pantofi trebuie protejată într-o altă cutie/ambalaj. Te
rugăm
să nu lipeşti
bandă
adezivă
sau AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte.
În
cazul în
care cutia de pantofi nu este protejată
pe durata transportului şi
se lipeşte
AWB-ul direct pe cutia de încălţăminte,
nu vei mai avea opţiunea
de înlocuirea
produsului cu colet la schimb pentru comenzi următoare.
RETUR
Dacă, din orice motiv, nu ești mulțumit de un produs pe care l-ai cumpărat, poți să îl returnezi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-a fost livrat de către curier. Costul pentru acest transport va fi suportat de tine şi este în valoare de 20 RON dacă foloseşti curierul nostru, iar aceasta sumă se va scădea din suma de rambursat.
+ citeste mai multFOARTE IMPORTANT: Te rugăm să returnezi produsele în ambalajul original, să nu prezinte urme de uzură, să nu prezinte zgârieturi sau lovituri, să nu îi lipsească accesorii pentru ca un alt copil se va bucura de acea perechea de încaltaminte. Cutia de pantofi trebuie protejată într-o altă cutie/ambalaj. Te rugăm să nu lipeşti bandă adezivă sau AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte.
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, accesorii lipsă, valoarea produsului se diminuează, iar suma returnată va fi mai mică decât cea plătită pentru produsul nou.
Te rugăm să probezi încălţămintea în aşa fel încât să nu aibă urme de uzură pentru a avea posibilitatea să-l returnezi dacă vrei acest lucru. Odată produsul purtat în exterior sau la joacă, acesta nu mai poate fi schimbat sau returnat.
Pentru returnarea unui produs cu ridicare de la o adresă din România, te rugăm să completezi formularul de mai jos, iar noi vom trimite curierul la tine:
De îndată ce vom procesa cererea ta de returnare, vei primi un email cu detaliile privind ridicarea coletului de către curierul nostru (în maxim 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de returnare).
Pentru returnarea unui produs de la o adresă din afara României, te rugăm să ne trimiti un email la adresa: contact@giraffe-shoes.ro pentru a primi toate informaţiile necesare returnării produsului. Costul pentru acest transport va fi asigurat de tine.
Produsele de igienă intimă (șosete și dresuri) NU se pot returna din motive de igiena personală.
În situaţia în care figurezi în baza noastră de date cu un colet neridicat şi doreşti să înregistrezi o nouă comandă, eşti de acord să plăteasti în avans următoarea comandă.
În situaţia în care returnezi un produs care a beneficiat de transport gratuit, iar în urma returnării unui produs valoarea produselor cumpărate scade sub valoarea de 290 RON, gratuitatea transportului se pierde. Prin urmare, costul transportului se va scădea din suma pe care trebuie să ti-o restituim.
Vom transfera banii în contul bancar completat în formularul de retur.
Poți returna produsul printr-un curier ales de tine. Pentru aceasta, te rugăm să ne contactezi la shop@giraffe-shoes.ro.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).