Date contact ANPC


AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR

Adresa: Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865

Adresa de e-mail: cabinet@anpc.ro


Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE

Program de funcționare al instituției: luni - joi: 08:00 - 16:30 / vineri: 08:00 - 14:00​

Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare: 021.307.67.62
Serviciul Produse si Servicii Financiare: 021.307.67.92
Serviciul Armonizare Europeana si Parteneriat: 021.307.67.70
Directia Economica si Resurse Umane: 021.307.67.88

Compartimentul Resurse Umane: 021.316.74.84

Relaţii cu publicul

Telefon: 0219551

Registratura

Telefon: 021.307.67.84
Program de lucru: luni, marti, joi si vineri: 08:30 - 16:30 / miercuri: 08:30 - 18:30

Relații cu presa/mass-media: Monica Pretorian

Telefon: 021.307.67.53
Fax: 021.314.34.62
e-mail: biroupresa@anpc.ro

Date de contact DMPPPPK ( Directia Metale Pretioase, Pietre Pretioase si Proces Kimberley)

Adresa: Strada Fabrica de chibrituri nr 30, intrarea 3 (prin strada Miculescu), sector 5, Bucuresti
Tel/fax 021 318 46 35
 

Date de contact Laboratorul pentru analiza calitatii vinurilor si bauturilor alcoolice
Adresa: Strada General Berthelot nr. 24, cladirea corp A, sector 1, Bucuresti
Tel/fax: 021/312.67.59
e-mail: daniela.potmischil@gmail.com
 
Cabinet Presedinte ANPC

Tel: 021.312.12.75

Fax: 021.314.34.62

Programare audienţe
Telefon: 0213076772 (vezi procedura audienţă)

Sesizari si reclamatii

Primirea sesizărilor şi reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Regionale/Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoară activitatea operatorul economic reclamat.

Pentru a depune o sesizare/reclamaţie vă rugăm să accesaţi link-ul INFO Reclamaţii unde veţi putea consulta procedura de depunere a reclamatiilor şi coordonatele de contact ale Comisariatelor Regionale si Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.

Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.